Intrebari Frecvente


1. De ce ar trebui să achiziționez fructe proaspete pentru angajați?  
Fruteria îți oferă garanția unor fructe mereu froaspete care sunt benefice pentru sănătatea angajaților tăi, ajutând, totodată la ridicarea moralului și la mărirea productivității. În momentul în care faci o investiție în sănătatea angajaților tăi, la locul de muncă, printr-un aport de hrană sănătoasă, așa cum sunt fructele proaspete, vei fi răsplătit printr-o loialitate crescută din partea staff-ului, printr-o mai bună comunicare cu ei și între ei, dar și printr-o potențială scădere a costurilor în ceea ce privește asigurarea de sănătate a acestora. Poți afla mai multe beneficii pe care le au fructele proaspete, abonandu-te la Newsletter-ul Fruteria.

2. Care sunt fructele pe care Fruteria le livrează?
Fruteria are o gamă largă de fructe din care poți alege, ele variind în funcție de anotimp. Ți le aducem direct la birou, sau putem să facem livrări speciale, pentru prieteni și familie. Ne mândrim prin faptul că lucrăm cu fermierii din jurul Bucureștiului care își culeg singuri fructele și știm întotdeauna că sunt proaspete și că nu au fost tratate chimic. Știm sigur că azi au fost culese, iar mâine se vor afla într-o cutie pe biroul tău.

3. Care este prețul pe care trebuie să-l plătesc pentru fructele proaspete?
Aceast este partea avantajoasă pe care site-ul Fruteria ți-i oferă. Poți să vezi exact care este costul unui fruct și în funcție de cantitatea pe care o achiziționezi noi îți putem face o ofertă specială pentru achiziționarea unei cutii.

4. Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de felul în care arată fructele?
Fruteria garantează pentru calitatea tuturor fructelor care ajung la tine, pentru că le selectam pe fiecare în parte, însă, dacă se întâmplă ca fructele să nu mai fie în condiții optime când ajung la tine, este indicat să semnalezi acest lucru șoferului, iar noi îți vom oferi la următoarea livrare, un discount de 5%. De aceea este de preferat ca, în momentul în care șoferul îți aduce cutia, să o deschizi de față cu el și să vezi că totul este OK.

5. Care este politica de returnare a produselor?
Pentru că alimentele pe care noi le furnizăm sunt perisabile, în marea lor majoritate, și se deteriorează rapid, nu acceptam returnarea lor. Alimentele, prin legea siguranței alimentare, nu pot fi returnate. Mai multe detalii gasești la rubrica Politica de returnare.

6. Care sunt zilele în care se pot fce livrări?
Zilele de livrare ți le alegi tu. Noi putem să-ți aducem fructele proaspete o data sau de două ori pe săptămâna, totul în funcție de ceea ce-ți dorești tu.

7. Pot schimba comanda? Cu câte zile înainte?
Dacă te-ai răzgândit în ceea ce privește fructele alese și vrei să schimbi sau să adaugi un sortiment, tot ce trebuie să faci este să ne contactezi, la telefon sau prin e-mail, cu cel puțin două zile înainte și te vom ajuta cu cea mai mre plăcere.

8. Îmi pot schimba pachetul?
Sigur că da. Fiecare client are propriul cont on-line pe care și-l poate administa și în care poate face schimbările pe care și le dorește.

9. Care este motivul variației de preț/ fruct?
Vor exist mici fluctuații de preț în ceea ce privește fructele, în funcție de cât de accesibile sunt acestea pe piață. Prețurile variază în funcție de anotimp și în funcție de prețul producătorului.

10. În ce orșe livrează Fruteria?
Momentan, livrăm în București și în împrejurimile lui.

11. Care este prețul livrării?
Livrarea fructelor proaspete este gratuită.

12. La ce oră se face livrarea?
Fruteria face livrările în prima parte a zilei, astfel angajații se pot bucura de fructe pe tot parcursul zilei.

13. Cum se face plata și când/cum primesc factura?
Plata către Fruteria se face on-line, iar factura se emite la începutul lunii pentru serviciile prestate în luna anterioară, iar conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, art. 155, alin. 28, ea poate circula fără ștampilă și semnătura, deci o veți primi via e-mail.

14. Pot face plata în avans?
Da. Dacă ești înscris la unul din abonamentele noastre lunare, poți face plata în avans pentru câte luni vrei.

15. Aș putea face un cadou din fructe?
Dacă dorești să faci un cadou cool, îți propunem să încerci Buchetele noastre de fructe. Cu fructe exotice și/sau ciocolată, în diverse forme sau mărimi, în diverse suporturi, sunt un cadou ingenios și de efect, potrivit atât pentru doamne/domnișoare, cât și pentru domni. Este un cadou unic cu care, cu siguranță vei impresiona și nu vei da greși.

16. Pot face plata chiar dacă nu sunt în țara? Pot plăti cu un card care nu este emis în România?
Fruteria acceptă plata cu orice card bancar, de credit sau de debit, Mastercard sau Visa. Chiar dacă aveți un card în altă monedă decât RON-ul, conversia se va face automat la cursul băncii care a emis cardul. 

17. Când și cum pot face comanda?
Pe Fruteria poți comanda 24h din 24. Tot ce trebuie să faci este să-ți creezi un cont urmând pașii site-ului, după care poți plasa comanda.

18. Ai o nemulțumire?
Ai avut o problemă cu comanda sau o nemulțumire care nu a putut fi rezolvată printr-un e-mail sau cu o persoană cu care ai contact în mod obișnuit? Poți să iei legătura, pentru o conciliere internă gratuită, cu Ana Cernamoriț - conciliere@fruteria.ro.